The new generation of leaders always has their own point of view!

Про свою точку зору розповідає студентка 3 курсу освітньої програми «Менеджмент» Ірина Сікорська:

«Я брала участь у 4-му Всеукраїнському конкурсі студентських бізнес-проектів «Бізнес-батут», що проводиться Київським національним торговельно-економічним університетом. Мета конкурсу: розвиток духу підприємництва. Активну молодь заохочували здобувати навички бізнес -моделювання, а також перевіряти свої бізнес -ідеї на предмет практичного застосування.

Представлений мною проект стосувався менеджменту заходів та отримав назву K-pop Global Festival як новий підхід до організації розважальних заходів в Україні. Хоча сьогодні індустрія подій занепадає, зростає попит на віртуальні та гібридні події. Фестивалі, а також ділові зустрічі можуть вплинути на маркетингові методи. Вони не просто націлені на продаж квитків, а також важливі для створення мереж, демонстрації нових продуктів та послуг та навіть укладання угод.

Івент-індустрія – це масштабний бізнес-сегмент, тому необхідно знайти свою нішу на ринку та відрізнятися від інших фестивалів. Основними особливостями K-pop Global були:

– унікальне поєднання танців, співу, виконання та косплей;

– участь іноземних суддів, запрошених гостей та хедлайнерів;

– нагорода “Вибір глядачів”.

Як підприємець початкового рівня, я запитала себе, чи це був вигідний проєкт? Окрім фінансового прибутку, фестиваль отримав позитивні відгуки, що дозволило його відвідувачам отримати цікаві знайомства, а отже, і нові можливості.

Долучившись до цієї студентської ініціативи, можу зробити наступні висновки:

– необхідно ставити конкретні цілі та знати закони формування бюджету;

– проведення дослідження та аналізу ринку є надзвичайно важливим;

– обов’язкове створення резервного плану на випадок несподіваних ситуацій;

– щоб збільшити шанси на успіх, вам потрібно співпрацювати з іншими галузями, особливо з ІТ, завдяки новим цифровим пропозиціям».