Online practice in “Privatbank”

Vadym Bardysh, IV year student of the specialty “International Economic Relations + BBA”.

Vadym shares his impressions about online practice in “Privatbank”:

“Головною причиною проходження практики в режимі онлайн став карантин через пандемію Covid – 19. Також рішення проходити практику онлайн було прийнято у зв’язку з тим , що зараз дуже важко знайти фірму або компанію, яка б узяла стажера тільки на 4 тижні.
Сам  процес проходження практики проходив у режимі онлайн (що є зручно), і мені не потрібно було кожного дня ходити до відділення. Навчання складалося з 10 модулів, до кожного з них надавалася інформація, з якою потрібно було ознайомитися, й потім пройти тестове завдання. Також були практичні завдання, які проходили в онлайн-режимі. Виконати практичні завдання було не складно: перед тим, як їх виконати, потрібно було переглянути відео, у якому було пояснення, як треба все робити крок за кроком.
Завдяки практиці я дізнався дуже багато інформації про банк, якої я раніше не знав. Наприклад, те, що саме банк надає для бізнес-клієнтів: для цього розроблена спеціальна платформа, яка називається Privat24 For Business. Ця платформа надає багато можливостей для бізнес-клієнтів, наприклад, отримання депозитів через додаток – це дає можливість зекономити час, тобто клієнтові не потрібно буде витрачати час на черги; також надаються послуги для бухгалтерів, тобто, бухгалтерам не потрібно відвозити звіти в податкову та інші інстанції та витрачати свій час; ще одна можливість, яку надає платформа, –  це електронний підпис, тобто керівник може підписувати документи, будучи вдома або в дорозі, і йому не потрібно їхати в офіс, щоб поставити підпис. Звичайний додаток Privat24 надає такі звичайні послуги, як поповнення мобільного телефону, перекази між картками, купівля квитків на автомобільний, залізничний та авіаційний транспорт. Дуже корисним та зручним є смс-банкінг, тобто користувач може поповнювати мобільний телефон, роботи перекази на карту через смс, навіть коли на рахунку недостатньо коштів, користувач може здійснити операцію за допомогою спеціального коду.

Основною проблемою банку є високий рівень кадрового потоку, особливо серед молодих кадрів. Це пояснюється тим, що в перші місяці роботи працівники вивчають лише бізнес-процес, більшість з них мають низьку зарплату, яка не відповідає їхнім потребам. Також причиною плинності кадрів є погані стосунки з колегами, незадоволеність організацією роботи та виробництва, відсутність кар’єрного росту та професійного зростання, бажання змінити професію. Вирішенням цієї проблеми може бути запровадження надбавки на адаптацію в розмірі 20-30% затвердженого цільового доходу для кожної професії. Така добавка, з одного боку, компенсує низьку ефективність нових працівників, а з іншого, збереже зацікавленість у підвищенні власної ефективності.

Загалом я залишився задоволеним проходженням практики в онлайн-режимі, тому що це був безцінний досвід. Я маю на увазі, що це є новим для студентів, сьогодні всі звикли проходити практику тільки на денній формі, і багато хто боїться онлайн-режиму, але я можу з упевненістю сказати, що це не так страшно, як здається на перший погляд, і це є дуже зручно.”