IT Business Analyst Direct to Consumer

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ

  • Бути бізнес партнером для відділу із запровадження маркетингових активностей для споживачів / Цифровий маркетинг
  • Розуміти цілі, потреби та пріоритети функції
  • Будувати позитивні професійні робочі стосунки з командами із запровадження маркетингових активностей для споживачів та ІТ командами, поточними та потенційними партнерами
  • Формування порядку денного ІТ, який підтримує потреби та пріоритети функції відділу із запровадження маркетингових активностей для споживачів
  • Керувати підтримкою та розвитком цифрової екосистеми: CRM, eCom, інтеграція, 3PL, платформи лояльності та даних, процеси обслуговування тощо.
  • Виконувати узгоджену ІТ-програму, особливо для цифрових споживчих рішень
  • Підтримка контролю ІТ-бюджету
  • Ведення переговорів і укладення контрактних угод з ІТ-постачальниками, власне постачання та відносини, керування контрактами та платежами
  • Розуміти та дотримуватися всіх внутрішніх правил і процедур BAT

НЕОБХІДНИЙ ДОСВІД, НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ

  • Розуміння цифрового маркетингу та загальних принципів маркетингу
  • Хороші аналітичні, організаційні, комунікаційні, переговорні та презентаційні навички
  • Здатність працювати самостійно
  • Подобається працювати в команді (ІТ і не ІТ) для спільних цілей
  • Управління проектами, навички управління змінами
  • Досвід роботи в eCommerce, CRM, цифровому маркетингу є перевагою
  • Високий рівень спілкування англійською мовою є обов’язковим

ПЕРЕВАГИ

  • Конкурентна заробітна плата
  • Щорічний  бонус
  • Добровільне медичне страхування
  • Страхування життя

 

You can apply here