ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- Бути бізнес партнером для відділу із запровадження маркетингових активностей для споживачів / Цифровий маркетинг
- Розуміти цілі, потреби та пріоритети функції
- Будувати позитивні професійні робочі стосунки з командами із запровадження маркетингових активностей для споживачів та ІТ командами, поточними та потенційними партнерами
- Формування порядку денного ІТ, який підтримує потреби та пріоритети функції відділу із запровадження маркетингових активностей для споживачів
- Керувати підтримкою та розвитком цифрової екосистеми: CRM, eCom, інтеграція, 3PL, платформи лояльності та даних, процеси обслуговування тощо.
- Виконувати узгоджену ІТ-програму, особливо для цифрових споживчих рішень
- Підтримка контролю ІТ-бюджету
- Ведення переговорів і укладення контрактних угод з ІТ-постачальниками, власне постачання та відносини, керування контрактами та платежами
- Розуміти та дотримуватися всіх внутрішніх правил і процедур BAT
НЕОБХІДНИЙ ДОСВІД, НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ
- Розуміння цифрового маркетингу та загальних принципів маркетингу
- Хороші аналітичні, організаційні, комунікаційні, переговорні та презентаційні навички
- Здатність працювати самостійно
- Подобається працювати в команді (ІТ і не ІТ) для спільних цілей
- Управління проектами, навички управління змінами
- Досвід роботи в eCommerce, CRM, цифровому маркетингу є перевагою
- Високий рівень спілкування англійською мовою є обов’язковим
ПЕРЕВАГИ
- Конкурентна заробітна плата
- Щорічний бонус
- Добровільне медичне страхування
- Страхування життя
You can apply here