Договір публічної оферти

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

про надання послуг приватним вищим навчальним закладом-інститутом

“Українсько-американський університет Конкордія” у сфері освіти

 

Цей Договір, в якому одна сторона Приватний вищий навчальний заклад-інститут “Українсько-американський університет Конкордія”, юридична особа за законодавством України, зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та внесена до Реєстру суб’єктів освітньої діяльності – закладів вищої освіти України в установленому чинним законодавством порядку (далі – Виконавець), з однієї сторони, і будь-яка особа, яка прийняла (акцептувала) пропозиції Виконавця (далі – Замовник), з іншої сторони, а разом далі — Сторони, уклали цей публічний Договір (далі — Договір), який є офіційною публічною пропозицією Виконавця, адресований необмеженому колу осіб укласти із Замовником Договір про надання послуг у сфері освіти за ступенями бакалавр та магістр, а також про надання інших освітніх та супутніх послуг (далі Послуги), що надаються Виконавцем, опис яких розміщений у відповідному розділі на його офіційному сайті https://www.concordia.edu.ua

Замовники, при придбанні Послуг, опис яких розміщені на відповідних сторінках Веб-сайту https://www.concordia.edu.ua, шляхом оформленням замовлення та/або фактичною оплатою Послуг Виконавця, беззастережно приймають умови цього Договору про нижченаведене:

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей Договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Замовника на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.

1.2. Договір публічної оферти є публічним, тобто відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх Замовників і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.

1.3. Замовник підтверджує факт ознайомлення та повної та безумовної згоди з усіма умовами цього Договору в повному обсязі шляхом акцептування даного Договору.

1.4. Будь – яка з наступних дій вважається акцептом цього договору публічної оферти:

     – факт реєстрації Замовника на сайті Виконавця та оформлення Замовлення Послуги  Виконавця на  сайті Виконавця https://www.concordia.edu.ua;

     – оплата Послуг Виконавця на умовах та в порядку, визначеними цим Договором та на відповідних сторінках  сайту Виконавця https://www.concordia.edu.ua/uk/tuition-fee/;

     – письмове (в т.ч. в електронній формі засобами електронної пошти) повідомлення Замовника про прийняття умов цього Договору на адресу електронної пошти, зазначену на сайті https://www.concordia.edu.ua/uk/ordering-an-invoice/

1.5. Укладаючи цей Договір Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору щодо особливостей надання освітніх послуг Виконавцем, цін на Послуги та всіх додатків, які є невід’ємними частинами даного Договору.

1.6. Замовник, який не згодний з будь-якими умовами  цього Договору, не має права здійснювати дії зазначені у п. 1.4 щодо укладання даного Договору, а також не вправі користуватися Послугами за цим Договором.

 ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ

договір публічної оферти – публічний договір, який розміщений на сайті Виконавця https://www.concordia.edu.ua

акцепт – надання Замовником повної, безумовної та беззастережної згоди на укладення та виконання умов даного Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами;

Послуги” – послуга або декілька Послуг у сфері освіти, що включають: з вищої освіти за ступенями бакалавр та магістр; інші освітні та супутні  послуги, опис яких розміщений у відповідних розділах на офіційному сайті Виконавця https://www.concordia.edu.ua;

Замовник” –  будь-яка дієздатна юридична особа (в тому числі нерезидент України) щодо оплати замовленої фізичною особою освітньої Послуги та/або будь-яка дієздатна фізична особа,  яка відвідала  сайт Виконавця  https://www.concordia.edu.ua та акцептувала даний Договір (пункт 1.4 Договору) щодо отримання та/або оплати Послуги Виконавця;

Виконавець” – юридична особа, суб’єкт освітньої діяльності, що надає послуги у сфері вищої освіти, а також інші освітні та супутні послуги, опис яких розміщений у відповідних розділах на офіційному сайті Виконавця https://www.concordia.edu.ua;

“Замовлення” – належно оформлена у електронному вигляді на сайті (або направлена на електронну пошту) Виконавця заявка Замовника на отримання та/або оплату Послуг за відповідною формою Виконавця, що є невід’ємною частиною цього Договору, оплата якого здійснюється за реквізитами, зазначеними у розділі 13 даного Договору.

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Виконавець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених даним  Договором, надати Замовнику Послуги у сфері освіти за переліком, опис яких розміщений у відповідному розділі на офіційному сайті Виконавця із зазначенням ціни послуг, а Замовник зобов’язується на умовах та в порядку, визначених даним Договором, здійснити попередню оплату замовленої Послуги, із беззастережним та безумовним виконанням  умов щодо отримання конкретної Послуги, зазначених в заяві, яка підписана Замовником.

3.2. Замовник та Виконавець підтверджують, що даний Договір не є фіктивним чи удаваним правочином або правочином, укладеним під впливом тиску чи обману.

3.3. Виконавець підтверджує, що має усі права, сертифікати та дозволи на здійснення діяльності у сфері освіти та вищої освіти та діє у відповідності з вимогами діючого законодавства України.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

4.1. Виконавець  зобов’язаний:

– дотримуватись умов Оферти;

– повно та об’єктивно, із зазначенням особливостей щодо надання кожного виду Послуги,   інформувати Замовника про Послуги та умови їх надання на офіційному сайті https://www.concordia.edu.ua ;

– надати Замовнику Послуги належної якості, в тому числі за стандартами вищої освіти, із додержанням інших вимог чинного законодавства України про освіту;

– добросовісно та в повному обсязі виконувати умови даного Договору щодо надання Послуг Замовнику.

4.2. Виконавець має право:

– в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у випадку порушення Замовником умов цього Договору; 

–  змінити Оферту, як це передбачено в п. 9.3 даного Договору.

– публікувати та поширювати інформацію про хід, спосіб та результати надання Послуг Замовнику.

– інші права відповідно до цього Договору  та чинного законодавства України про освіту.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

5.1. Замовник зобов’язаний:

– ознайомитись з повною інформацією та умовами оплати та надання Послуг відповідно до цього Договору, яка розміщена на офіційному сайті Виконавця;

– беззастережно приєднатися до умов даного Договору та прийняти від Виконавця надані послуги, запропоновані умовами Договору.

– своєчасно отримати та оплатити замовлення на умовах цього Договору.

5.2. Замовник має право:

– оформити Замовлення Послуг (пункт 1.4 Договору), зазначених на відповідній сторінці офіційного сайту Виконавця https://www.concordia.edu.ua/uk/ordering-an-invoice/;

– отримати від Виконавця надання замовлених Послуг відповідно до умов цього Договору; 

– інші права відповідно до даного Договору та  чинного законодавства України, що надаються здобувачам освіти (вищої освіти).

  1. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

6.1. Замовник самостійно оформлює Замовлення на відповідній сторінці  сайту https://www.concordia.edu.ua/uk/ordering-an-invoice/ шляхом заповнення полів форми Замовлення, натискає кнопку “Надіслати” та отримує підтвердження про успішне завершення дії повідомленням на сторінці сайта.

6.2. Строк обробки Виконавцем Замовлення, залежно від виду замовленої Послуги, становить від 1 до 5 робочих днів з моменту його оформлення на офіційному сайті Виконавця https://www.concordia.edu.ua  

  1. ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ

7.1. Ціна кожної окремої Послуги визначається Виконавцем та зазначається на відповідній сторінці  офіційного сайту Виконавця https://www.concordia.edu.ua/uk/tuition-fee/

Ціна Договору становить вартість Замовленої Послуги, а в разі їх більшої  кількості, визначається шляхом додавання вартості  усіх замовлених Послуг, зазначених в Замовленні.

7.2. Замовник оплачує Послуги Виконавця на підставі інвойсу у відповідності до умов цього Договору у національній   валюті України – гривні.

7.3. Оплата Послуг здійснюється шляхом  перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця будь-яким зручним способом, а саме:

– внесення готівкових коштів в будь-якому відділенні банку,

– перерахування безготівкових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця,

– оплата карткою любого банку на офіційному сайті системи Liqpay (https://www.liqpay.ua).

7.4. Моментом оплати Послуг вважається час зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця  у валюті України – гривні.

7.5. Оплата за Послуги здійснюється Замовником протягом 3-х (трьох) банківських днів з моменту укладення (акцептування) Договору, узгодження заяви Замовника та виставлення відповідного рахунку Виконавцем.

Рахунок (інвойс), складений Виконавцем, є дійсним протягом 3-х (трьох) банківських днів.

7.6. Замовник самостійно та за свій рахунок сплачує вартість послуг третіх осіб, якщо це необхідно для отримання Послуг Виконавця за цим Договором (наприклад, комісія банку за послуги згідно тарифів банку​, послуги доступу до мережі Інтернет та інші). Замовник самостійно відповідає за ознайомлення з умовами роботи банківських та фінансових установ, через які здійснює платіж Виконавцю.

  1. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ НАДАНИХ ПОСЛУГ

8.1 Правила надання та отримання Послуг описи яких вказані на відповідних сторінках сайту Виконавця https://www.concordia.edu.ua в розділі АБІТУРІЄНТУ. Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Послуг, Замовник може з’ясувати у Виконавця за контактними даними, зазначеними в розділі 13 даного Договору.

8.2. Факт отримання Послуг Замовником,  після її оплати та виконання Замовником усіх особливостей щодо надання конкретної Послуги (супутніх послуг), підтверджується Виконавцем шляхом надання Замовнику  відповідного документа за формою та в порядку визначеному чинним законодавством України про освіту.  

 8.3 В разі розірвання договору повернення коштів відбувається за письмовою заявою або сканкопією письмової заяви фізичної особи в форматі pdf з обов’язковим зазначенням причини такого повернення. Після узгодження заяви з керівництвом Виконавця, грошові кошти у визначеній сумі, в 5-тиденний термін, перераховуються на картку фізичної особи або розрахунковий рахунок юридичної особи, з яких надійшла оплата за навчання.

Із суми грошових коштів, які підлягають поверненню Замовнику за його письмовою заявою, Виконавець утримує 10 (десять) відсотків від суми на покриття його витрат з обробки даних студента та розгляду заяви на повернення коштів.

  1. СТРОК ДІЇ ТА ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ ОФЕРТИ

9.1. Виконавець починає надавати послуги за цим Договором в дату початку надання послуг.

9.2. Договір укладається на термін не менше нормативного терміну  надання заявленої Замовником Послуги та набуває чинності з моменту оплати його та діє до моменту отримання Замовником Послуг від Виконавця і повного розрахунку за ними.

9.3. Виконавець самостійно, у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України, визначає умови даного Договору  та додатків до нього, які є його невід’ємними частинами.

9.4. Виконавець залишає за собою право внести зміни та/або доповнити умови цього публічного Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та отримання Послуг за даним Договором або відкликати оферту в будь-який момент на власний розсуд. У разі внесення Виконавцем змін в Договір такі зміни набувають чинності з моменту розміщення зміненого тексту Оферти на офіційному сайті Виконавця, якщо інший строк набуття чинності змін не визначено додатково під час такого розміщення.

9.5. Якщо замовлення про надання освітніх послуг не буде оплачено  Замовником протягом 3-х банківських днів в повному обсязі, Договір  може бути розірваним Виконавцем в односторонньому порядку, без повідомлення про таке розірвання Замовника.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

10.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

10.2. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

10.3. Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.

10.4. Виконавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Замовником при оформленні заяви на Замовлення. Замовник несе відповідальність за достовірність вказаної при оформленні заяви на Замовлення інформації.

10.5. Виконавець не несе відповідальність за порушення умов Договору в разі надання Замовником недостовірної та/або неповної інформації щодо себе під час оформлення замовлення, в т.ч. контактної інформації (e-mail, телефон і т.п.), а також в разі ненадання Замовником нової контактної інформації (e-mail, телефон).

10.6 Сторони не несуть відповідальність за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.

10.7. Жодна із Сторін не несе відповідальність за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов’язань по цьому Договору, якщо таке невиконання чи неналежне виконання сталося в наслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

  1. ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

10.1. Замовник надає добровільну згоду на обробку власних персональних даних, в обсязі, передбаченим цим Договором та підтверджує, що ознайомлений належним чином зі своїми правами, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», а також Замовник ознайомлений із метою обробки персональних даних згідно Політики конфіденційності опублікованої на сайті Виконавця https://www.concordia.edu.ua

10.2. Виконавець гарантує, що будь-які персональні дані, що передаються відповідно до умов цього Договору, отримані, обробляються та передаються ним у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері захисту персональних даних. Виконавець гарантує, що передача та обробка отриманих персональних даних здійснюється виключно з метою забезпечення виконання зобов’язань за даним Договором, в обсязі та в межах, передбачених Законом України «Про захист персональних даних».

  1. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

11.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором, якщо таке порушення сталося внаслідок непереборної сили (пожежі, повені, землетрусу, стихійного лиха, воєнних дій, антитерористичних операцій і інших обставин непереборної сили), і якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання Договору. У такому випадку, виконання умов Договору погоджується сторонами.

11.2. Якщо форс-мажорні обставини будуть продовжуватися більше трьох місяців, то кожна зі Сторін має право відмовитися від подальшого виконання зобов’язань за Договором. В цьому випадку Договір вважається припиненим з досягненням Сторонами згоди про правові наслідки по всіх умовах даного Договору.

11.3. Сторона, яка не може виконати зобов’язання за Договором, повинна письмово та не пізніше ніж за 5 (п’ять) днів повідомити іншу Сторону про настання форс-мажору та припинення виконання своїх зобов’язань, а також надати пропозиції щодо врегулювання взаємних зобов’язань.

11.4. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення форс-мажорних обставин позбавляє Сторону права посилатися на них.

  1. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

12.1. Цей Договір є договором приєднання відповідно до статей 634, 642 Цивільного кодексу України і його умови однакові для всіх Замовників. Прийняття умов цього Договору приєднання є повним і беззастережним і означає згоду Замовника зі всіма умовами Договору без виключення і доповнення. А також свідчить про те, що Замовник  ознайомлений з його умовами, текст Договору ним прочитаний, він розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Замовник, приєднуючись до даного Договору, не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, загрози, тощо.

12.2. Власним акцептуванням Договору Замовник добровільно надає свій дозвіл Виконавцеві на обробку його персональних даних, отриманих від нього з метою надання послуг у сфері   освіти за ступенями вищої освіти, а також про надання інших освітніх та супутніх послуг. Виконавець здійснює обробку персональних даних в порядку і на умовах, визначених чинним законодавством.

12.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов.

12.4. Одностороння зміна умов укладеного Договору Замовником чи відмова виконувати умови укладеного Договору Замовником є неприпустимою, за винятків випадків, передбачених цим Договором. Жодна зі Сторін цього Договору не має права передавати свої права та обов’язки третім особам без письмової згоди на це другої Сторони.

12.5. Сторони зобов’язуються зберігати конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання цього Договору, за винятком випадків, коли це письмово санкціоновано іншою Стороною або вимагається державними органами відповідно до  умов чинного законодавства. За розголошення конфіденційної інформації винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством.

12.6. Цей Договір вважається погодженим Замовником та укладеним за місцезнаходженням Виконавця з дати акцептування.

12.7. Виконавець зареєстрований в реєстрі неприбуткових установ і організацій та є платником ПДВ на загальних підставах.

  1. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ ДЛЯ ОПЛАТИ ПОСЛУГ

Приватний вищий навчальний заклад-інститут

«Українсько-американський університет Конкордія»

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 24265677

юридична адреса: Україна, 01030, м. Київ, вул. Пирогова, буд. 9,

фактична адреса: Україна, 01054, м. Київ, вул. Тургенєвська,  8-14

п/р UA373052990000026005046709039 в АТКБ

“ПРИВАТБАНК”,  Столичне ГРУ 2.