Стратегічний план

Стратегічний план розвитку
Українсько-американського університету Конкордія
до 2027 року

У структурі університету ми маємо ключові посади, які беруть безпосередню участь у визначені стратегії та тактики діяльності навчального закладу:  почесного президента університету – Джона Едварда Гербста (США) та почесного канцлера – Дітмара Ґерхарда Штюдемана (Німеччина) (https://www.concordia.edu.ua/uk/global-projects/). УАУК постійно проводить з ними консультації та зустрічі як з ректоратом, так і викладацьким та студентським колективом, на яких обговорюються актуальні проблеми  організації та забезпечення навчального процесу. Також у структурі університету є два помічники-консультанти ректора: Пол Томас та Елейн Сарао – США (https://www.concordia.edu.ua/uk/partners/). Ректорат проводить з ними постійні консультації, а студенти мають можливість регулярно зустрічатися на вебінарах з актуальних проблем сьогодення.

Забезпечити більш активну участь Наглядової ради УАУК, радників ректора, Почесного Президента та Почесного Канцлера в керівництві УАУК разом з Вченою радою та Студентською радою.

 

Управління діяльністю університету

  • Протягом 2022-2023 років акредитувати в агентстві ФІБАА бакалаврські програми «Міжнародні економічні відносини», «Міжнародний бізнес». Акредитувати програму Ph.D. та отримати інституційну акредитацію.
  • Підтримувати міжнародну акредитацію магістра бізнес-адміністрування та бакалавра бізнес-адміністрування з менеджменту та міжнародного бізнесу від FIBAA.
  • Покращувати забезпечення якості освіти шляхом усебічної оцінки від МОН, НАЗЯВО, європейського Агентства FIBAA (Німеччина, Австрія, Швейцарія), Міжнародної групи якості Ради з акредитації вищої освіти США (CHEA/CIQG), DAAD (Німеччина), партнерів.
  • Заснувати представництво за кордоном.
  • Розширити членство УАУК у міжнародних університетських і професійних асоціаціях, спілках, союзах, присутність в базах Anabin, Enic-Naric тощо.
  • Розширити репозитарій праць наукових співробітників та студентів.
  • Заснувати фонд підтримки авторів публікацій у виданнях Скопус і WoS.
  • Створити сучасний сайт бібліотеки УАУК. 

 

Науково-інноваційна робота та підвищення кваліфікації викладачів

  • Підвищити якість навчального досвіду студентів та покращити навчальне середовище університету за рахунок інвестицій у бібліотеку, інформаційні технології, ресурси електронного навчання (оновлення системи Moodle, забезпечення доступу до підписки на міжнародні наукові ресурси, співпраця з британською багатонаціональною видавничою та освітньою компанією Pearson та бібліотекою університету Minnesota Crookston (США).
  • Інвестувати в новий академічний персонал для підвищення академічних пропозицій та вдосконалення організаційної структури університету.
  • Удосконалити дослідницький профіль університету шляхом розробки дослідницької стратегії для університету з партнерами й розвитку наукового журналу «Бізнес, економіка, сталий розвиток, лідерство та інновації», проведення конференцій (для студентів та молодих вчених та в рамках Днів науки), започаткування щорічного круглого столу для викладачів та аспірантів для обговорення міждисциплінарних наукових та практичних питань.
  • Підготувати для УАУК доктора економічних наук та/або Ph.D., професора, доцента.
  • Продовжити підтримку участі співробітників у конференціях, навчаннях та стажуваннях.
  • Удосконалити взаємозв’язок між кафедрами та іншими підрозділами УАУК щодо роботи з планування та організації підвищення кваліфікації працівників.

 

Навчальний процес

  • Поступово розширювати контингент студентів відповідно до ліцензії, за необхідності – збільшити ліцензований обсяг.
  • Поступово розширювати контингент студентів підготовчого відділення та розвивати присутність нових країн, вдосконалити вступ іноземних студентів онлайн.
  • Укласти договори про співпрацю з місцевими громадами, коледжами, школами та компаніями в Україні та за кордоном. Працювати зі школами та коледжами. Мати соціальну складову в навчальних програмах.
  • Покращити прогрес студентів, який похитнувся під час нападу росії на суверенну Україну, і прогнозувати завершення програм до 85% контингенту студентів разом з досягненням 85% рівня задоволеності студентами стандартами підготовки, яке збереглося й під час війни.
  • Більш активно залучати студентів до університетських органів управління.
  • Надавати всебічну підтримку студентським інноваційним проектам – розвитку стартапу United Students of Ukraine – USU – під керівництвом викладача УАУК Генрі Штеренберга (США) з розвитку інфраструктури міст України. 
  • Підтримувати й надалі в університеті морально-етичні цінності шляхом недопущення списування, обману, плагіату, фабрикації на всіх рівнях.  
  • Розвинути систему курсів адаптивного навчання, побудованих на залученні штучного інтелекту до освітнього процесу.
  • Розвивати співпрацю з бізнес-партнерами та установами з встановлення стипендій на навчання для найбільш талановитих студентів.
  • Збільшення практичної компоненти навчальних курсів за рахунок активізації міжнародних та локальних кейсів, стимулювання залучення практиків, роботодавців та інших стейкхолдерів до проведення занять (у рамках гостьових лекцій) чи коментування студентських робіт.
  • Подальший розвиток стратегії працевлаштування випускників та стажувань студентів в Україні й за кордоном.
  • Розвивати відносини випускників з університетом та розробити спільні проєкти студенти / викладачі / компанії / випускники), зокрема, підсилити соціальну складову навчання, у тому числі через співпрацю з благодійним фондом «Благомай».

 

Міжнародна діяльність

  • Розвивати стратегічні партнерські відносини з міжнародними університетами та компаніями, з ключовими партнерствами у Великобританії, Канаді, Німеччині, США, розвинути присутність в азійських країнах, розвивати онлайн та офлайн програми обміну для наших студентів, а також стажування та розвиток кар’єри.
  • Участь у міжнародних інноваційних інкубаторах (на базі університету Rutgers (США) та ініціативи Open innovative garage (Мексика).

 

Інфраструктура та матеріально-технічна база

  • Удосконалення фізичного середовища університету шляхом модернізації існуючих об’єктів, як дозволить фінансування.
  • Проаналізувати використання та технічне обслуговування всіх об’єктів університету з метою підвищення ефективності використання, а також їх поліпшення.

 

Програми для школярів України 

Розвивати програми для школярів з метою профорієнтації та інтернаціоналізації освіти:

  • здійснювати національну координацію в Україні програми HMC Projects зі щорічного відбору учнів на дворічну стипендію у школах Великобританії;
  • щорічно проводити Всеукраїнську Олімпіаду з ділової англійської мови.

Стратегічний план 2018 - 2022 р.

Стратегічний план 2018 – 2022 р.

В структурі університету ми маємо ключові посади, які беруть безпосередню участь в визначені стратегії та тактики діяльності навчального закладу:  почесного президента університету – Джон Едвард Гербст (США) та почесного канцлера – Дітмар Ґерхард Штюдеман (Німеччина) (https://www.concordia.edu.ua/uk/global-projects/). УАУК постійно проводить з ними консультації та зустрічі як з ректоратом так і викладацьким та студентським колективом, на яких обговорюються актуальні проблеми  організації та забезпечення навчального процесу. Також в структурі університету є два помічники-консультанти ректора: Пол Томас та Елейн Сарао – США (https://www.concordia.edu.ua/uk/partners/). Ректорат проводить з ними постійні консультації, а студенти мають можливість регулярно зустрічатися з ними на вебінарах  з актуальних проблем сьогодення.

До 2022 року акредитувати в НАЗЯВО / Міністерстві освіти і науки України існуючі та нові освітні програми /спеціалізації.

Підтримувати міжнародну акредитацію магістра та бакалавра FIBAA.

Покращити забезпечення якості освіти шляхом усебічної оцінки, інституційних досліджень підвищення якості для того, щоб підтримувати позитивну оцінку FIBAA, Міжнародної групи якості Ради з акредитації вищої освіти США (CHEA/CIQG), МОН; отримати ліцензію на здобуття ступеня Ph.D. з економіки та надалі акредитувати її в Україні та за кордоном (США / Великобританія / Німеччина).

Підвищити якість навчального досвіду студентів та покращити навчальне середовище університету за рахунок інвестицій у бібліотеку, інформаційні технології, ресурси електронного навчання.

Інвестувати в новий академічний персонал для підвищення академічних пропозицій та вдосконалення організаційної структури університету.

Удосконалення фізичного середовища університету шляхом модернізації існуючих об’єктів, як дозволить фінансування.

Проаналізувати використання та технічне обслуговування всіх об’єктів університету з метою підвищення ефективності використання, а також їх поліпшення.

Поступово розширювати контингент студентів відповідно до ліцензії.

Поступово розширювати контингент студентів підготовчого відділення та розвивати присутність нових країн.

Покращити прогрес студентів і прогнозувати завершення програм до 85% контингенту студентів разом з досягненням 85% рівня задоволеності студентами стандартами підготовки.

Подальше впровадження стратегії працевлаштування випускників та розвитку стажувань в Україні й за кордоном.

Удосконалити дослідницький профіль університету шляхом розробки дослідницької стратегії для університету з партнерами й розвитку наукового журналу «Бізнес, економіка, сталий розвиток, лідерство та інновації» (наступні випуски журналу, он-лайн журнал, форум і дві конференції).

Підготувати для УАУК доктора економічних наук та/або Ph.D., кандидата наук.

Розвивати відносини випускників з університетом та розробити спільні проекти (студенти / викладачі / компанії / випускники).

Укласти договори про співпрацю з місцевими громадами, коледжами, школами та компаніями в Україні та за кордоном. Працювати зі школами та коледжами. Упровадити соціальну складову в навчальні програми.

Розвивати стратегічні партнерські відносини з міжнародними університетами та компаніями з ключовими партнерствами в США, Німеччині, Нідерландах, Туреччині, щоб забезпечити програми обміну для наших студентів, а також запропонувати можливості стажування та розвитку кар’єри.

Заснувати представництво за кордоном.

Удосконалювати програми подвійних дипломів з університетами-партнерами та створити спільну академічно-професійну програму з бізнесом.

Забезпечити більш активну участь Наглядової ради УАКУ, радників ректора, Почесного Президента та Почесного Канцлера в керівництві УАКУ разом з Вченою радою та Студентською радою.

Підтримувати і надалі в університеті морально-етичні цінності шляхом недопущення списування, обману, плагіату, фабрикації на всіх рівнях.  

Розвивати програми для школярів з метою профорієнтації і інтернаціоналізації освіти:

а) здійснювати національну координацію в Україні програми HMC Projects по відбору учнів на дворічну стипендію у школах Великобританії;

б) щорічно проводити Всеукраїнську Олімпіаду з ділової англійської мови.

Розширити членство УАУК у міжнародних університетських і професійних асоціаціях, спілках, союзах.

Приймальна комісія

працює
щодня з 9-00 до 18-00
у суботу з 10-00 до 16-00
(неділя вихідний)

за адресою:
м. Київ, вул. Олександра Кониського (Тургенєвська), 8/14, кім. 1-4

+38(050)331-42-95 – Приймальна комісія
+38(050)331-24-73 – Деканат (для студентів)
+38(050)440-13-56 – Іноземні студенти

Тел.: +38(044)236-90-85

E-mail: info@uacu.edu.ua

Соціальні мережі

Дізнатися більше!

Програма Подвійних Дипломів

Тел.: +38(050)331-42-95

E-mail: info@uacu.edu.ua

Дізнатися більше!

Українсько-Американський Університет Конкордія випускає успішних висококваліфікованих спеціалістів вже понад 25 років.