Романовська О.О., Романовська Ю.Ю., Романовський О.О. Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століть.

Романовська О.О., Романовська Ю.Ю., Романовський О.О. Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століть. Книга 3. Особливості інноваційного розвитку сфери вищої освіти США другої половини ХХ – початку ХХІ століття.

Тут можна познайомитися з текстом посібника: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2962

У посібнику розглянуто досвід інноваційного розвитку, трансформації та удосконалення вищої освіти Сполучених Штатів Америки у період із другої половини ХХ – початку ХХІ століть. Студентам демонструються характерні риси, особливості та напрями інноваційної діяльності американських ЗВО – університетів, коледжів та інших навчальних інституцій – в умовах зацікавленості суспільства США в розвитку науки і техніки, отриманні нових знань, технологій, професій, у зміцненні престижу, економіки і потужності країни.

У книзі аналізуються результати державної підтримки та впливу приватного капіталу на інноваційний розвиток американської вищої освіти та поступове перетворення ЗВО США в освітні економічні корпорації. Розглянуто нові ролі ЗВО в сучасному суспільстві, соціально-економічна сутність інноваційного розвитку сфери вищої освіти в умовах її реформування, вивчається теорія і практика організації інноваційної діяльності у сфері вищої освіти, досвід американців з організації та управління інноваціями в освіті. Наведено базові положення до теорії інноватики вищої освіти, розглянуто вступ до наукового напряму «інноватика вищої освіти». Детально представлено та проаналізовано особливості управління інноваційною діяльністю ЗВО, а саме – інноваційну політику та інноваційні відносини, розглянуто концепцію «потрійної спіралі» Г. Іцковіца.

Посібник призначений для використання в педагогічних, економічних, інженерно-технічних університетах, інститутах і коледжах, а також при підготовці фахівців в інших ЗВО України. Може використовуватися для підготовки бакалаврів і магістрів педагогічних, соціально-економічних, інших гуманітарних спеціальностей при вивченні таких дисциплін, як економіка, підприємництво, менеджмент, маркетинг, педагогіка і психологія вищої школи, історія зарубіжних країн, філософія освіти, теорія освіти тощо. Також буде корисним для фахівців галузі економіки освіти, вищої школи, аспірантам і науковцям.