Розвиток цифрової стратегії B2С

Останній вебінар з «Основ підприємництва» був присвячений маркетингу.

Про розвиток цифрової стратегії В2С розповів  випускник нашого університету, Данііла Солошенко, який очолює відділ маркетингу в компанії «Develux».

Він поділився своїм досвідом навчання  в університеті та першими кроками в компанії, в якій він зараз працює.

Данііл розповів про головні складові Цифрової маркетингової стратегії та види маркетингу. Студенти розглянули плюси та мінуси традиційного маркетингу та як саме він відрізняється від цифрового.

Спікер також показав декілька чудових прикладів того, яким важливим фактором є бренд, як він впливає на людей, яких результатів можна досягти завдяки позитивній презентації бренду. Загалом, вебінар  був дуже цікавим та інтерактивним.