Ми шукаємо стажерів на позицію digital-маркетолога, які братимуть участь у розробці та реалізації маркетингових комунікацій платформи Київстар ТБ.
Під час стажування Ви зможете:
комунікувати з абонентами платформи у пуш-сповіщеннях, повідомляти їм про прем’єри та новинки;
моніторити контент платформи та відстежувати найцікавіший для запуску банерних кампаній;
шукати нові ідеї та референси для маркетингових комунікацій;
займатися аналітикою, оцінювати результати запущених кампаній;
моніторити український та світовий ринок OTT, оцінювати перспективи для розвитку платформи.
Ми шукаємо студента ВНЗ або випускника останніх років, яка/який:
студент ВИШу або випускник останніх років факультету маркетингу, філології або журналістики;
має грамотну письмову і усну мову (українську), рівень володіння англійською Intermediate і вище
має аналітичний склад розуму та бажання працювати з цифрами і графіками;
відповідальний та уважний до деталей;
відкритий та готовий до нових викликів, здатний виконувати задачі оперативно;
має особистий інтерес до сфери медіа та бажання розвивати свої аналітичні здібності;
орієнтований на результат, здатний швидко навчатися.
Увага:
обов’язковою вимогою участі у відборі є наявність відеорезюме. Інформація, як зняти відеорезюме, за посиланням https://media.1plus1.ua/ua/news/video-resume
Форми без відеорезюме розглядатися не будуть!