Ольга Верхогляд, доктор філософії (Ph.D.), професор, проректор з наукової роботи:
«Викладачі UACU узяли участь у роботі 24-ї щорічної конференції CHEA, яка відбулася 26-28 січня 2021 року. Що таке CHEA? CHEA – Рада США з акредитації вищої освіти. Вона встановлює вимоги, яким акредитуючі організації повинні відповідати, щоб мати можливість акредитувати вищі навчальні заклади. Учасники з 31 країни взяли участь у цьогорічній конференції CHEA.
Нижче наведено кілька цікавих ідей, запропонованих під час конференції.
1. Онлайн-освіта та програми змішаного навчання будуть користуватися попитом у майбутньому. Цілком імовірно, що змішане навчання стане домінуючим. Такі програми не зникнуть. Наприкінці 2020 року було проведено Глобальне опитування президентів університетів, 71% з яких заявили, що принаймні протягом найближчих 2-3 років їх університети пропонуватимуть поєднання онлайн, гібридних та очних програм.
Це означає, що:
Викладачів потрібно навчати викладати в режимі онлайн. Повинні бути спеціальні тренінги, що проводяться університетами, щоб допомогти викладачам викладати краще в режимі онлайн. Необхідно шукати якомога більше професійного розвитку для викладачів з точки зору цифрових технологій, які застосовуються в навчальному процесі. Керівництву університетів слід не просто сподіватися, що викладачі самостійно розвинуть чудові навички викладання в режимі онлайн. Освітні заклади повинні подбати про це на організаційному рівні. Такий професійний розвиток повинен бути важливим напрямом діяльності коледжів. Викладачі повинні мати ресурси та досвід для забезпечення якісних онлайн-програм. Доцільно мати, наприклад, дизайнерів навчальних курсів, які допоможуть викладачам створювати зміст курсу, щоб зробити онлайн-заняття цікавими. Потрібно створити складне віртуальне навчальне середовище, щоб студенти мали хороший досвід навчання. Задоволення студентів навчальним процесом має стати більш важливим. Повинні існувати нові стандарти для оцінки сучасних методів навчання в режимі онлайн.
У всьому світі спостерігаються ознаки зростання незадоволеності студентів якістю викладання онлайн. Студенти хочуть мати більш вишукане та цікаве середовище для навчання в режимі онлайн, ніж просто Zoom та Power Point. Існує різниця між онлайн-навчанням та вичиткою курсу в онлайн- режимі. Щоб відбувалося справжнє навчання, повинна існувати добра підтримка студентів.
На конференції було зазначено, що «нарікання студентів на якість цифрового викладання стосується не лише якості педагогіки та змісту курсів, але й значною мірою якості технологій та цифрових платформ, які застосовуються. Між постачальниками освітніх послуг багато відмінностей з точки зору готовності викладацького складу перейти до змішаного підходу».
Наприклад, у своєму виступі керівник Азіатсько-Тихоокеанської акредитаційної платформи зазначила що, хоча вона багато років викладає з великим успіхом, цього року студентська оцінка її курсів були нижчою, оскільки вона не дуже добре володіє технологіями.
Загалом, 24-та конференція CHEA стала чудовим діалогом, який допоміг пізнати нові ідеї з поліпшення навчальних програм та підготовки навчального закладу для успішного проходження акредитації.»