Галина Бевзо, кандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедри загальноосвітніх дисциплін:
“За вікном літо (стереотипна фраза), а отже дні стали довше і можна запланувати більше справ. А як у вас з плануванням? Або з тайм-менеджментом? Вгадали, сьогодні ми поговоримо про розвиток навичок управління часом, а це не тільки корисні навички, але гарний скіл до резюме.
Ефективне управління власним часом – маст-хев сучасної успішної людини та допоможуть вам стати більш організованим, підтримувати баланс між навчанням/роботою та вільним часом, уникати стресу через запізнення тощо.
Розпочати варто зі складання всіх планів/цілей на певний проміжок часу. Наприклад, зробіть список всіх важливих справ на наступний місяць. Додайте до нього свої «ритуали», як то візит до батьків, вихідні з друзями. Список можна сформувати за першочерговістю пріоритетів або в хронологічному порядку.
Маючи перед собою список, можна створити певний розклад, додавши активності/відпочинок/вільний час. Також у розкладі варто встановити час для занять спортом, прогулянок з собакою або інші щоденні справи.
Враховуйте свої енергетичні ритми та реалістично оцінюйте часові проміжки на виконання певної дії, було б непогано додавати так звані «буферні» зони, якщо на певну справу знадобиться трохи більше часу.
Важливо тренувати самодисципліну: постарайтесь перші тижні відмічати все зроблене, коригувати власний розклад та чітко йому слідувати.”