Анастасія Кінаш, доцент, кандидат фізико-математичних наук, завідувач кафедри інформаційних технологій та інновацій:
Академічна доброчесність є одним з ключових факторів гарантування якості освіти та рівня підготовки студентів як майбутніх фахівців.
Правильна та своєчасна проінформованість про види академічної недоброчесності, а також шляхи їх уникнення при написанні робіт, навчання студентів норм і правил написання і підготовки завдань, робіт, наукових досліджень унеможливлюють прояви академічної недоброчесності.
Чіткий план підготовки до написання роботи, розуміння основних принципів та вимог, опрацювання джерел та коректне їх висвітлення в роботі – кроки до виконання завдання, що відповідає всім нормам академічної доброчесності. Виконання норм забезпечує рівність та коректність оцінювання робіт та їх аналіз.
Серед видів академічної недоброчесності можна, зокрема, виділити
Курсові роботи, звіти з практики, бакалаврські та магістерські роботи, а також будь-які письмові роботи студентів перевіряються на плагіат та інші форми академічної недоброчесності. В УАУК встановлені норми відсотку плагіату в роботах, за наявності яких робота
Крім цього, курсові роботи, звіти з практик, кваліфікаційні роботи бакалавра та кваліфікаційні роботи магістра проходять перевірку сервісом Unicheck.
Основні положення та деталі щодо академічної доброчесності містяться, в тому числі, в Кодексі академічної доброчесності та професійної етики, в Положенні про внутрішнє забезпечення якості освіти в ПВНЗ-інституті «Українсько-американський університет Конкордія». А також, коротка інформація з ключовими моментами вказана в силабусах курсу. Загальна інформація для ознайомлення розміщена тут.
Забезпечення академічної доброчесності є важливим завданням для створення атмосфери довіри й чесності та високого рівня доробків в академічній спільноті.