Романовська О.О., Романовська Ю.Ю., Романовський О.О. Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століть.

Романовська О.О., Романовська Ю.Ю., Романовський О.О. Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століть. Книга II. Особливості вищої освіти США кінця ХХ – початку ХХІ століття.

Тут можна познайомитися з текстом посібника:  http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29623

У побнику розглянуто досвід розвитку, трансформації та удосконалення вищої освіти Сполучених Штатів Америки у період із кінця ХХ і на початку ХХІ століття. Студентам демонструються характерні риси, особливості та напрями діяльності американських ВНЗ – університетів, коледжів й інших навчальних інституцій в умовах зацікавленості суспільства США в отриманні нових знань, професій, у зміцненні престижу, економіки і потужності країни.

Аналізуються результати впливу приватного капіталу на американську вищу освіту та поступове перетворення ВНЗ США в освітні економічні корпорації. Досліджуються досвід американців у сфері освітнього менеджменту, навчання якостям лідера, маркетингової діяльності університетів і коледжів, впровадження нових концепцій організації навчання, ступінь матеріально-технічного забезпечення ВНЗ США, типи і види відкритого та дистанційного навчання. Розглядаються питання академічної свободи,

якості й змісту освіти, мотиви вибору абітурієнтами в США спеціалізації та побудови професійної кар’єри.

Вивчаються джерела фінансування ВНЗ США, характерні риси діяльності американських публічних (державних) і приватних університетів і коледжів, аналізуються проблеми інтернаціоналізації та застосування американського законодавства у системі вищої освіти, принципи підготовки і перепідготовки професорсько-викладацького складу та роль морально-етичних норм у діяльності ВНЗ США.

Посібник призначений для використання в педагогічних університетах, інститутах і коледжах, а також при підготовці фахівців у ВНЗ України. Може використовуватися для підготовки бакалаврів і магістрів педагогічних, гуманітарних та інших спеціальностей при вивченні таких дисциплін, як: історія, історія зарубіжних країн, культурологія, країнознавство, педагогіка і психологія вищої школи, теорія та історія педагогіки, порівняльна педагогіка, філософія освіти, теорія освіти, менеджмент і підприємництво в освіті. Також буде корисним і для фахівців галузі освіти, вищої школи, а також аспірантам і науковцям.